CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 5, 2010

thankx adek=)

bajet loving la tu((:
"jaja jom amek brg kt krete",he said..
"jom3=)"
after he opened the car's boot,he took a blue paper bag and gave it to me..
guess wat?
there was a blue teddy bear inside the blue paper bag..
with a huge curiousity,i asked..
"weyy,,awek bagi ko eh mnde nie"
"woYY..kite bagi kt ko lah"
err..it's truly unbeliveable..really2!..
then i asked him..
"for what eh?my bday lme lg..ur bday je la yg da dkt??-.-'"
"x lah..kite bagi nie saje2 je..x boleh ke?ok2..kite bg kt org laen lah"
sambil tarik balik dat teddy bear from my hand..
"aaaaa!x mao2..*gedik tone*..jgn la amek blk..comel nie..thankx=)",i said..
okey,,people..meet my new teddy=)
hello!my name is Mr. BB a.k.a baby blue,blue bear n bumbblebee=)
haha..cute kan?thankx again bro..i love it soo much..=)
p/s:bumbble beee~*hug2*
thank you((:

1 critics:

Amirah Aisyah said...

boleh replace cek ted tak?haha :)